Strona główna WIZERUNEK Jak daleko się… opakować?

Jak daleko się… opakować?

2256
PODZIEL SIĘ

Zasada numer 5:
Żadnych fałszywych ruchów. Żadnych oszczędności.
Jeśli podejmujesz decyzję o budowaniu marki, musisz zapewnić finanse, by ją utrzymać. Dajesz piękne wizytówki z tłoczeniami i złoceniami? Dawaj takie zawsze. Jeśli zlikwidujesz tłoczenia, możesz zdziwić się, że twoi klienci się zmienią. „Naprawdę?” – spytasz. Naprawdę – staną się… „tańsi”. Zupełnie jak twoje wizytówki. Odzyskanie klienta jest wówczas trudne, a często wręcz niemożliwe. Podniesienie ceny jest tańcem na cienkiej linie. Nie doprowadzaj do sytuacji, w której dla klienta zabraknie wizytówek, terminarza wizyt czy papieru firmowego, na którym zawsze drukowałeś historię choroby.

Zachęcam do dbania o własny wizerunek, o wizerunek swojego miejsca pracy. Niezależnie od tego, czy jest to szpital, oddział ratunkowy czy mały gabinet.

mgr inż. Marcin Szumski