Time Based Management, bo czas to pieniądz!

Artykuł ukazał się w Medical Maestro Magazine, Vol. 9, s./p. 1185-1332 Dla coraz większej liczby osób to czas staje się kartą przetargową. Aby zdobyć niezbędne...

Dress code w środowisku pracy

Artykuł ukazał się w Medical Maestro Magazine, Vol. 2, s./p. 149-296 Wizytówka firmy Wygląd pracowników na wszystkich szczeblach powinien być spójny z wizerunkiem instytucji. Ubiór w miejscu pracy...

Zamienniki w farmacji. Problemy lekarzy, farmaceutów i pacjentów

Artykuł ukazał się w Medical Maestro Magazine, Vol. 5, s./p. 593-740 Istota konkurowania w sferze wytwarzania i dystrybucji sprowadza się do tego, aby umożliwić pacjentom...

Jak reklamować się na Facebooku?

Artykuł ukazał się w Medical Maestro Magazine, Vol. 4, s/p. 445-592 Facebook jest serwisem wciąż rozrastającym się. W styczniu 2014 roku liczba użytkowników wyniosła 1,3 miliarda. Każdy...

Architektura gabinetu medycznego

Artykuł ukazał się w Medical Maestro Magazine, Vol. 1, s./p. 1-148 Dla kogo projektowana jest przestrzeń gabinetu medycznego? To pytanie warto sobie postawić, zanim rozpoczniemy...

OKULISTA, KTÓREGO SPOTKAŁA SZTUKA I WINO Osobowości medycyny: Lek. Werner Jerke

Artykuł ukazał się w Medical Maestro Magazine, Vol. 13, s./p. 1777-1924 Magdalena Szumska: Witam bardzo serdecznie, Panie Doktorze. Miło mi, że jest Pan  dobrym przedstawicielem polskiej sztuki...

Firmy rodzinne. Problemy firm rodzinnych. Gabinety dentystyczne

Artykuł ukazał się w Medical Maestro Magazine, Vol. 13, s./p. 1777-1924 Dbanie o zachowanie dobrej jakości i stały rozwój firmy, aby przetrwała lata i generowała...