Złota siódemka. WWW gabinetu

Złota siódemka. WWW gabinetu

Stworzenie dobrej strony internetowej w czasach rozwiniętej technologii jest kluczem do sukcesu w procesie pozyskiwania pacjentów-klientów. Rozmyślając o tym, JAKA ona powinna być, poznajmy kilka zasad związanych z budowaniem strony internetowej.

491
PODZIEL SIĘ

Artykuł ukazał się w Medical Maestro Magazine, Vol. 2, s./p. 149-296

Zasada 1.
Realna rzeczywistość – złoty standard
Opisujmy nasz gabinet takim, jakim jest w rzeczywistości. Personel, zakres realizowanych usług czy cennik (o ile się zapadnie decyzja o jego publikacji) powinny być aktualne. Podobnie rzecz się ma z aktualnościami, czyli modułem, na który zbyt często decydują się kliniki czy mniejsze gabinety, a na którego uzupełnianie zwykle brakuje zarówno czasu, jak i zawartości – treści.

Zasada 2.
Prawdziwe zdjęcia versus bank zdjęć
Grzechem śmiertelnym najlepiej wyposażonego gabinetu medycznego jest publikowanie zdjęć bez pacjentów i personelu. Najwspanialsze wnętrza, które przedstawiają puste fotele, puste stoły, puste kozetki i puste poczekalnie, świadczą o… braku pacjentów i raczej odpychają niż zachęcają nowych klientów-pacjentów.

Profesjonalna strona internetowa w usługach medycznych publikuje szereg zdjęć, na których są przedstawieni prawdziwi pacjenci, lekarze i personel pomocniczy, a nawet statyści. Wszystko zależy od tego, jaki chcemy ponieść koszt tego typu inwestycji. Dobra sesja fotograficzna z doskonałym scenariuszem powinna nie tylko zaspokoić potrzeby związane ze stroną www, ale również z tworzeniem wszelkich materiałów reklamowych czy informacyjnych.

Zdjęcia zakupione w bankach zdjęć zazwyczaj są doskonałe jakościowo, lecz mają jedną zasadniczą wadę: ta sama fotografia może być wykorzystana przez firmę pogrzebową, firmę reklamującą usługi rozrywkowe lub… przez bezpośrednią konkurencję. A zdjęcia są nieodłącznym elementem wizerunku, który bezwzględnie powinien być wyjątkowy i niepowtarzalny.